MileyyForever - Din bästa Svenska Miley Ray Cyrus blogg.

Direktlänk till inlägg 4 december 2012

Intervju i tidingen OK!

Av MileyyForever - 4 december 2012 18:04

 

Miley hade nyligen tillfälle att tala lite för den brittiska OK! dök upp på Internet några av hennes tal, som du kan läsa nedan.

Av hennes frisyr: Jag känner att folk bättre förstå vem jag är. Jag kände mig vilse när jag hade långt hår, jag hade det hela tiden själv. Nu känner jag att jag kan vara mer nonchalant, känner jag mig fräsch och mer modern. Hur som helst, var mitt hår artificiell, så det var inte så hemskt att skäras, och bara bort. Nu, när jag ser gamla foton, skulle jag vilja att någon tala om för mig att detta var doczepy inte underbart, när jag hade dem. Jag hatar dem. Jag ser och jag tror att denna look är inte vad det är nu. 
hör hela sitt liv, att kvinnor ska ha en lång och underbar hår. I varje film kan du se att den vackraste flickan han har långt hår. Och jag tror den sexiga synen som jag ser i spegeln. Detta kräver verkligt mod, och när jag ser dessa kvinnor, jag känner respekt för dem.

Den kvinnliga förening som So Undercover: Definitivt inte ångrar att jag inte tillhör den kvinnliga föreningen.Inte överlevt i ett hus fullt av tjejer. Men inte där.  dem under sömnen.

Om skolan: Gymnasiet är något du skulle vilja uppleva. Jag gick till rektorn, men det var inte samma.Folk vände fortfarande ryggen mitt huvud med bilder. Jag gick med en vän var glad och det var det bästa, den största natten i mitt liv, men det var annorlunda eftersom jag inte var jag inte inbjuden till balen med min skol pojkvän eller någon annan. Det fanns inget sätt som jag visste någon annan på balen. Jag var gäst. Lite ånger.

Om ärlighet: Jag gillar när folk sprids, till exempel när jag ser dåligt, jag vill att du sagt det. Jag är alltid så. Jag gillar verkligen ärliga människor och jag tror att det är därför jag kommer bra överens med Kelly. Jag tror att många människor skulle vara förolämpade av det. Jag tror på rätt plats och tid, du måste vara respektfull. Dessutom gillar jag inte folk som känner att de har rätt att tala hela sanningen. Jag är inte en person som övervakar att allt är perfekt och inte talar din åsikt, tills någon jag inte be om det. Jag är inte en kritiker.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av MileyyForever - 12 mars 2013 17:23

Bild..   HAHA! Smile:   Gif..  

Av MileyyForever - 12 mars 2013 17:16

   

Av MileyyForever - 12 mars 2013 17:11

      

Miley who?

Namn: Miley Ray Cyrus ( Född till Destiny Hope Cyrus )
Född: 23 November 1992 Tenessee USA
Ålder 20 år
Aktuell: Med covern på Dolly Partons "Jolene" med 'The Backyard Sessions'

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

LOL

 

Typ: Film

 Roll: Lola 

Status: Finns på DVD

Release: 13 Juni ( Sverige )

So Undercover

 

Typ: Film

Roll: Molly Morris alias Brook Stonebridge

 Status: Bio aktuell i England. Release: 7 December 2012 (England)

Two And A Half Men

 

Typ: Serie ( gästspelar i två avsnitt)

 Roll: Missi

Status: Färdig inspelad

Release: 2012/11/08 (US)

Nya albumet!

 


Typ: Album

Status: Inspelas

Release: I början på 2013

New Tour

 

Typ: Tour

Startar: ?

Slutar: ?

 Första show: ?


Skapa flashcards